onsdag 9. desember 2009

Tiger Woods mister sponsor


Tiger Woods' kvinnehistorier ser ut til å koste ham dyrt. Han blir ikke nå lenger å finne på Amerikansk TV den beste sendetiden. Reklameinnslag hvor han opptrer blir flyttet til en mindre attraktiv tid på døgnet.

Samtidig sier sportsdrikkprodusenten Gatorade opp sitt samarbeid med ham skriver Huffington Post. Avtalen går ut ved nyttår og de er ikke interessert i å forlenge den. Gatorade sier at dette ble bestemt for flere måneder siden, men nyheten kunne ikke ha kommet på et verre tidspunkt for Woods.

Tiger Woods var golfverdenens yngling, og mange som ikke vare interessert i golf falt også for hans sjarme. Ikke bare var han en stjerne på banen men han hadde et ogs&ar! ing; perfekt privatliv med to søte barn og en pen blond kone trodde alle – til boblen sprakk og den ene elskerinnen etter den andre dukket opp.

0 kommentarer:

Copyright 2008, Koppin22 Media DA All Rights Reserved
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest 2005-2008 by Koppin22 Media DA. nortrib.com is optimized for FireFox and Opera at 1024x768

Nordisk Tribun