fredag 26. september 2008

Lene Alexandra er PR-vinneren.

To silikonpupper lettere og noen dansetrinn mer grasiøs er Lene Alexandra Øien (25) plutselig på vei til å bli folkelig.

Noe som også gjør henne til den av årets deltakere som får aller mest ut av TV2 suksessprogram, mener PR-eksperter Dagbladet har snakket med.

- De som tjener mest på å være med i «Skal vi danse» er de som har slitt med imaget sitt tidligere, eller som bare har fått vist én side av seg selv.

- Lene Alexandra har jo hatt et ønske om nettopp å endre image. Nå som hun har tatt ut silikonen og får gode skussmål for dansingen sin, framstår hun mye mer som den personen hun egentlig er, mener PR-ekspert Trond Albert Skjelbred i kommunikasjonsbyrået Nor PR.

Les mer om denne saken her.

0 kommentarer:

Copyright 2008, Koppin22 Media DA All Rights Reserved
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest 2005-2008 by Koppin22 Media DA. nortrib.com is optimized for FireFox and Opera at 1024x768

Nordisk Tribun